manavgat
Bir Sevdadır Manavgat
Erken üyüyelim bakaan, sabala zeytinlere göğre atmaya gedeceez.?
Gene bi seel düğün var.Avradı gardırıp göğre atmaya mı götüreceez, düğüne mi gedilecek, kahvaltıya mı.Hangı birine yetişeen ben. Heryer töleşik töbolsun.
Bir Sevdadır Manavgat
Nerden gördüyse bizim avrad bu yazıları okumuş. Göğre işi iptal. Şıhlara köy gahvaltısına gediyoz şimdi.
Kahvaltıdan dönüşte de analığın yanına uğrayacaz. Minnoşu özlemiştim zaten.
Bir Sevdadır Manavgat
Bizim avrad gene kafayı yeyik. İlle böön köy gahvaltısı yapmaya gedemişiyiz.
Ne köy kahvaltısı göğre atmaya gedeceez böön zeytinlere.
Anası eyice şımardık bunu. Tahı soba yakmayı bile bilmez.
Get bi çıra yar, sobanın külünü dök desen yok. İşi gücü “Pozor gono bono gohvoltoya gotor.”
Bir Sevdadır Manavgat
Emlak vergisi her sene aynı tarihlerde ödeniyor. Ödemesi gereken herkesin telefonuna mesajla bilgi veriliyor. Bide üstüne neden bangır bangır anons ediliyor ki? Anons edilirken binlerce öğrenci okulda derste. Evde uyuyan küçük çocuğu olan var. Hastası olan var. Bu böyle uzar gider. Anons ilkel bir araç. Acil durumlar hariç kullanılmamalı. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?